27 October 2008

Colorado Fly Fishing

Het was een van de visreizen. Weet je, iedereen de vangst van vis, maar je kunt losse zes of acht van uw duurste streamers, het regent emmers, en je zinken de boot. Dat klopt, ik heb skunked op Steamboat Meer over Memorial weekend.

Ik was vastbesloten om te laten zien die vlees huckers (wormen en macht aas), dat een goed gekozen en strategisch geplaatste vliegen was even doeltreffend zijn als alles wat een conventionele visser kan de belasting op een haak en hang het kader van een bobber. Nou ja, geen geluk, ik kreeg stomped.

De vissen waren stijgende als gek op een midge luik, en ik gooide alles in het vak. Ik zou zweren Ik zag een flinke regenboog Buzzer mijn vliegen naar de kant te eten de natuurlijke tot enige centimeters uit de buurt van mijn damn perfecte replica. Zoals we keek de groep van 12-jarigen nog een 18 "vis aan hun strengere (volledig geladen, ik zou kunnen toevoegen) besloot ik het moet gaan om een meer ding. Ik ben het niet vaak vis meren.

ik meestal hebben veel geluk met een streamer sneller bewegen in water, dus ik hoofd van een op de verschillende zijrivieren hopen te krijgen van de boot tot ver genoeg om een paar goede werpt. Geen geluk, hier komt de wind. Bepaald en gefrustreerd, ik ga tot het verlies van enkele van mijn beste streamers in het dichte struikgewas rond de monding van de kreek (niet kunnen halen, omdat de huidige is te sterk om de boot verder de kreek).

Op weg terug naar de camping zijn we gepasseerd door een paar boten met stringers crashen van vis uit de boeg van hun boten (hmmm, zijn ze alleen maar wrijven ze mijn gezicht, of zijn zij tenderizing het vlees?) Ter discussie stellen van mijn besluit tot een fly-visser, Ik ga over tot de havenarbeiders te laten in mijn 5 jaar oude zoon en een nieuwe styro van de nacht crawlers. Ik laat mijn zoon vis voordat ik het vlees in stukken en een belasting op de draaitoets mijzelf. Verrassend, geen geluk met het vlees, hetzij, horen en komt de regen. Ik gooi mijn armen omhoog en nadenken over mijn karma activiteit van het afgelopen jaar.

De kosten voor de wal als het meer draait om witte caps. De regen en bliksem beweegt zich in snel. Had ik al gezegd dat we de boot voor vrije en hebt geen idee wat te doen in de regen? Wij trekken de boot dicht bij de kust in de buurt van ons kamp, buiten de no-wake-zone. We laten al onze vistuig en hoofd voor de soggy kamp.

Nou, blijkbaar is het beste om uw boot in beschermde inham in het kielzog geen zone. Van wat we zouden kunnen zeggen, onze boot werd gehamerd met 300 tot 400 liter water uit de golven en de boot wakes uit watersporters haasten terug naar het dok. Ja, het zonk in 18 centimeter water. Ik wist niet dat een boot zou zinken in 18 "van het water! Al onze vistuig is rond de wal. De benzinetank en de versnelling die een Orvis afval pack met hmmmm, ongeveer 500 plus vliegt. Elk vak elke vliegen moesten worden geopend en gedroogd op de dashboards van onze vrachtwagens.

We borgtocht de boot, de belasting van de truck en trek onze soggy vistuig en kreupele ego's terug naar huis.

Volgende gedenksteen dag, het is terug naar de rivier!

Rick Chapo is met NomadJournals.com - makers van voor vliegvissen. NomadJournalTrips.com Bezoek voor meer informatie en artikelen over.

No comments: