29 October 2008

Down On Worms

De Lage Down On Worms


We weten allemaal dat plastic wormen zijn een van de meest productieve lokt er zijn, maar wist je dat sommige wormen hebben speciale toepassingen ? Ik heb een hele pakken box met niets dan wormen in het plastic, honderden van hen!

Dit is wat ik een bepaalde worm voor:

Zwevende Worm ... Ik gebruik deze worm in ondiep water en vooral in het voorjaar. Ik gebruik geen gewicht hebben en willen gebruiken wanneer de vis net beginnen te denken over de paaitijd.

Stick Worm ..... Ik gebruik deze worm in 60-70 mate water. Als je gebruik maakt van het whacky stijl zal trillen op beide uiteinden.

Paddle Tail ..... Dit is een van mijn favoriete ondiep water lokt. Als ik vis vegetatie Ik gebruik op lange afgietsels en net spoel het terug in langzaam.

Gator Tail ... Dit is ook een ondiep water worm die ik gebruik in de zomer. Het is ook op grote stromen en rivieren.

Curly Tail .... Ik gebruik deze worm in de zomer rond de stompen, dokken, hout, lelie kussentjes en het is een van mijn favoriete vis als ik diep water tot 20 voet .

Straight Tail ... Dit is een van mijn favorieten voor dokken, hout en penseel. Ik vond het niet omwikkelafstand penseel net als de meeste wormen doen.

Frans Fry .... ik altijd carolina tuig een frans pootvis en gebruiken in helderder water. De actie van deze is verbazingwekkend als je de lijn en het gewicht komt op de lijn.

Ribbon Tail ... lees ik ongeveer 30 jaar geleden van de mensen vissen met een 10 inch ribbontail 's nachts. Ik ben hier om u te vertellen dit werkt, heb ik gevangen enkele mooie bas op een groot ribbontail. Ik gebruik een gewone ribbontail bij de visserij 10-15 meter van het water.

Als u graag worm vis nu proberen enkele van de soorten wormen hierboven voor specifieke voorwaarden. Ik denk dat je het leuk de resultaten.

Charles E. White heeft gevist voor bijna 50 jaar voor de bas van Californië naar Florida. In zijn leven, wordt verwacht dat hij gevangen heeft meer dan 6000 bas. Zijn grootste bas is een 12 pond 14 ounce dat hangt op zijn muur in zijn kantoor.

Zijn website over het vissen op baars is op:

No comments: