31 October 2008

The World's Water

Top Bass Fishing Kampioen En Zijn Technieken

Ik was de visserij een klein meer in Midden-Californië terug in 1980, ik denk Het was dat jaar. Ik was de visserij voor een paar uur bezig en ok, het vangen van sommige 1-2 pond vis en in een veel Ik was de visserij een klein meer in Midden-Californië terug in 1980, ik denk dat het was dat jaar. Ik was de visserij voor een paar uur bezig en ok, het vangen van sommige 1-2 pond vis en in een verre afstand kon ik zien dat deze man lopen met een fel rode jas. De dichter die hij heeft gekregen, hoe meer ik merkte zijn jas en alle patches op, zei een Top 1978 World Water Bass Fishing Champion, samen met ongeveer 20 andere patches. We zijn begonnen te praten, natuurlijk, ik wilde weten alles over hem en begon hij me te vertellen over hoe hij kampioen. Nu, ik wil maar een ding zeggen hier, ik vergeet wat hij zei tegen mij en ik weet niet eens zeker of er een dergelijk toernooi voor de Wereld Top Water Kampioenschap, maar ik zag deze kerel vis.

Hij werd vermoedelijk in zijn 50's of vroege 60's op het tijdstip waarop gevist en dit lokken anders dan ik al gezien hebben, dus ik bijzondere aandacht geschonken. Ten slotte, na het zien hem vangen een half dozijn vis gevangen, terwijl ik twee Ik vroeg hem wat hij deed en wat aas werd hij met behulp van dat hij zo goed. Hij zei dat hij alleen gebruikt een soort aas en de openstelling van zijn vak pakken. Kunt u zich mijn verbazing toen de enige lokken had hij er in was Rapalas. Ik bedoel trossen van Rapalas, elke kleur en maat die u zou kunnen bedenken. Ik zei waar is de rest van uw lokt, glimlachte hij en zei dit is alles wat ik gebruik. Trouwens, op het moment was ik het vissen met een Rapala, dat was ironisch voor mij. Ik zei "dat is wat ik gebruik nu".

Hij zei "ja, ik zie dat, maar je hebt niet het recht de visserij". Nou, ik had gevist op baars voor ongeveer 25 jaar of zo en dan afgevraagd wat in de wereld was hij praat, mij niet van de visserij te verbeteren. Ik had gevist Rapalas zo lang als ik me kan herinneren. Dus, ik zei: "Waar heb je het over de visserij niet het recht?". Hij zei "Nou, alles wat je aan het doen bent is het gooien van de lokken in en opspoelen het terug. Ik zei" ja ". Hij zei:" hebt u ooit opgevallen een minnow of elft of wat dan ook, hij zei dat zij nooit gaan erg ver, zijn ze meestal bewegen een paar centimeter op een moment en ze dart. "Hij zei" dat de verleiding van de uwe is te imiteren de baitfish de bas is na zo maakt het werken als een. "En hij toonde mij en guess what? Hij had gelijk!

Zijn gehandeld, net zoals een baitfish en zelfs een zwembad leek op de manier waarop hij dat deed. Zoals hij stond er twitching het einde van zijn stok en ze te laten zitten om de twee of drie twitches dan twitch zij twee of drie keer meer en laat hem gaan zitten, ik gezien zijn opmerking. Ik ben ook van hem gezien, vangst een andere bas, die mij een gelovige. Nu ik weet niet of deze man was boven water kampioen of niet, maar ik weet wel een ding .... ..... zijn techniek werkt.

Ik heb gebruikt het op de meeste van mijn haalt elke keer als ik vis boven water en het werkt. Cast de lokken, laten zitten, twitch het einde van de staaf twee of drie Keer en laat het opnieuw instellen. Het enige wat ik heb gedaan is nog een extra stap. Ik gooi de aantrekkingskracht uit en laat hem gaan zitten, twitch de staaf twee of drie keer en laat hem gaan zitten en dan verplaats ik de verleiding zo traag dat nauwelijks veroorzaken een rimpelig en dat is als ik de meeste van mijn hits. Probeer deze technieken de volgende keer dat u uw favoriete vis boven water lokken en zie het resultaat.

Charles E. White heeft gevist voor bijna 50 jaar voor de bas . Er wordt geschat dat hij gevangen heeft meer dan 6000 bas in zijn leven. Zijn grootste bas is een 12 pond 14 ounce bas die hangt op zijn kantoor muur. Charles heeft gevist met mensen die nog nooit gevist voor en leert hen dat zij succesvol en hengelaars heeft ook gevist met de pro's in Florida. Zijn nieuwe website is op:

No comments: